پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي

ایرانگردی

درخشش «از برای آزادی» در جشنواره آمریکایی

احمد خوش‌نیت، کارگردان انیمیشن «از برای آزادی» درباره‌ افتخاراتی که این اثر در حضورهای بین‌المللی این انیمیشن و افتخارات آن توضیحاتی ارائه کرده است.

خوش‌نیت درباره انیمیشن «از برای آزادی» گفت: «از برای آزادی» برنده تندیس نقره‌ای بخش انیمیشن آنلاین فستیوال «International Independent Film Awards»  در شهر لس‌آنجلس آمریکا شد.

این کارگردان همچنین ادامه داد: جشنواره «IIFA» آمریکا در هر فصل از سال برگزار می‌شود و مختص به فیلمسازان مستقل از سراسر جهان است. مهمترین و اولین عنصر انتخاب آثار در این جشنواره داشتن نگاه متفاوت و خلاقیت در بیان کارگردان است. این انیمیشن کوتاه در دو جشنواره بین‌المللی دیگر نیز پذیرفته شده است و به زودی با آثار مختلف از سراسر جهان رقابت می‌کند.

او درباره افتخارات دیگر این انیمیشن گفت: «از برای آزادی» در جشنواره آمریکایی «Chandler International Film Festival» در آریزونا و همچنین در جشنواره «Tula International Film Festival» کشور روسیه در بخش رقابتی بهترین انیمیشن‌های کوتاه انتخاب شده است.

خوش‌نیت همچنین درباره انیمیشن دیگری که به تازگی ساخته توضیح داد: همچنین انیمیشن صد ثانیه ای «Fashion Nazi» یا «مُدلْ مَست» نیز در جشنواره «SHORT to the Point» کشور رومانی و آلمان در بخش انیمیشن‌های کوتاه پذیرفته شده است.

این کارگردان در پایان گفت: «مدلْ مَست» در لایه رویین و ظاهری خود به دنیای مد نقد دارد و در لایه‌های زیرین و پنهان خود به نقد هنر سخیف و همچنین نقد حکومت کمونیستی می‌پردازد.

ب س / ح ی

این مطلب را به اشتراک بگذارید